میرشاد ماجدی رییس فدراسیون فوتبال فردا (۲۴ مرداد سال جاری) راهی سوییس خواهند شد. در این سفر حسن کامرانی فر دبیر کل فدراسیون فوتبال، ماجدی را همراهی خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکی از لیدرهای محلی می‌گوید که تحت تأثیر اتفاق رخ‌داده در هفته گذشته از یک تور ۶۰نفره تنها ۲۵ نفر به جواهردشت سفر کردند و اتفاقاتی از این دست روی کسب‌وکار آن‌ها تأثیر می‌گذارد. او همچنین درباره شب حادثه می‌گوید که در آن شب در روستا حضور نداشته؛ اما حسب روایت‌ها شنیده گردوخاک یکی از خودروهای مسافران جرقه اختلافی را می‌زند که به حادثه شب پنجشنبه جواهردشت منجر شد.
ماجرای مارتا، دانشجوی ایتالیایی که پدرش تصمیم گرفت در جشن فارغ التحصیلی‌اش شرکت نکند و ترجیح داد برای حضور در فینال لیگ اروپا بین رم و سویا به بوداپست سفر کند، در شبکه های اجتماعی جنجال به پا کرد.
علت انتخاب عمان برای میانجیگری این است که هم با ایران و هم با کشور‌های غربی روابط خوبی دارد و پیش از این نیز به عنوان میانجی عمل کرده است. مسیر تبادل زندانی بین ایران و بلژیک بر اساس معاهده دوجانبه‌ای رخ داد که ماه گذشته شکل گرفته بود. براساس این معاهده زندانیان بلژیکی در ایران می‌توانند دوران محکومیت خود را در خانه بگذرانند و بالعکس این موضوع نیز برای زندانیان ایرانی در بلژیک صادق است.
ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که به نام ناوگروه ۳۶۰ نیز شناخته می‌شود، از ۲۹ شهریور سال ۱۴۰۱ به ماموریت دریانوردی دور کره زمین اعزام شده است.
«ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه برای این‌که ردیابی نشود به جای هواپیما با قطار ویژه سفر می‌کند.» به گفته او این قطار طوری طراحی شده است که شبیه «یک قطار معمولی» به نظر می‌رسد.
سرانجام خورخه مسی از دلیل سفر به عربستان پرده برداشت.
ممنوعیت آوازخوانی در پل خواجو، ماجرای آوردن نام کوروش در زبان وزیر، درخواست ثبت ملی بافت تاریخی شیراز و عدم افزایش نرخ هتل‌ها از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری در این هفته بود.
حدود ۳۰۵ واحدخون نادر در ذخایر بانک خون وجود دارد و در دمای منفی ۸۰ درجه تا ۳۰ سال نگهداری می‌شوند. وقتی این خون‌ها از انجماد در می‌آیند تا به بیمار تزریق شوند، باید اول ماده خاصی که برای نگهداری به آن اضافه شده، جدا و خون شسته شود تا امکان تزریق پیدا کند. این خون ۲۴ ساعت قابل استفاده است، اما برای این مادر امکان استفاده از خون منجمد وجود نداشت، چون وقتی از انجماد خارج شود و شسته شود، زمان می‌برد.
رئیس دفتر رئیس دولت دوازدهم گفت: یک دفعه آقای روحانی گفت من هر دفعه در منزل با خانم صحبت می کردم و موضوعی بود و میگفتم که حاج قاسم می خواهد فردا به سفر برود بلا استثناء خانم من برای ایشان صدقه کنار می گذاشت.
تهران در زمستان هم مقصد‌های هیجان‌انگیزی برای سفر دارد. آبشار یخی «هملون» در ارتفاعات شمال تهران، یکی از آن جاذبه‌های کم‌نظیر پایتخت است که گردشگران بسیاری برای یخ‌نوردی و البته تماشای زیبایی آن راهی این آبشار منحصربه‌فرد می‌شوند. در ادامه تصاویر زیبای این آبشار یخی را ببینید.
براساس گزارش برنا همسر و دختر علی دایی ممنوع‌الخروج بوده‌اند و از خروج آنها به مقصد دبی جلوگیری شده است.
لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
رئیس سابق اطلاعات سپاه در خصوص جنجال سفر خانواده محمدباقر قالیباف، رییس مجلس به ترکیه گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است. خانواده اش به ترکیه رفته. نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات پاویون و نه از امکانات سفارتخانه در ترکیه استفاده کرده است.
حجت الاسلام حسین طائب در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه زنجان گفت: یک مساله فردی برای رئیس مجلس اتفاق افتاده است/ این کار نه به صلاحیت لطمه می‌زند و نه فساد است. خانواده قالیباف به ترکیه رفته اند و برگشتند نه از هواپیمای اختصاصی استفاده کردند نه از امکانات سفارتخانه. داماد رئیس مجلس از یک خانواده برخوردار است/ آیا فساد در این موضوع اتفاق افتاده است؟
جلال جلالی‌زاده، نماینده مردم سنندج در مجلس ششم گفت: «مهم‌ترین نکته آن است که رئیس‌جمهور با زبان دلجویانه و نرم با مردم سخن بگوید و از آن‌ها درباره مطالبا‌ت‌شان از حاکمیت سوال کند. رئیس دولت می‌تواند با حسن‌نیت و مذاکره به بررسی مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی بپردازد. این رویه می‌تواند تاثیری مثبت بر شرایط کنونی در این استان داشته باشد.»
سفر تیم استقلال به امارات لغو شده است و این تیم به تمرینات آماده سازی و بازی های دوستانه خود در تهران ادامه خواهد داد.
درگذشت تاریخ پژوه، دعوت از تورگردانان به ایران،همکاری ایران وتاجیکستان، ماجرای حبس بازدیدکنندگان موزه رضا عباسی و انتشارآمار سفر از جمله خبرهای حوزه گردشگری و میراث فرهنگی در این هفته بود.
ماجرای خط زدن حسن یزدانی از سفر آمریکا
مهسا امینی که از سنندج به تهران سفر کرده بود رای توجیه و آموزش به یکی از بخش‌های پلیس تهران بزرگ هدایت شده بود در جمع سایر افراد هدایت شده به طور ناگهانی دچار عارضه قلبی شده و بلافاصله با همکاری پلیس و اورژانس به بیمارستان انتقال و تحت درمان و مداوا قرار دارد، این اتفاق واکنش برخی فعالان سیاسی را در برداشت.
در این ویدیو، شهربانو و سهیلا منصوریان - خواهران ووشوکار ایرانی - از حس و حال و خاطرات خود در سفر اربعین می‌گویند.
دانشجوی دختر دانشگاه علامه طباطبایی از ماجرای آزادی دو زندانی با هزینه سفر اربعینش می گوید.
کتاب «آن بیست و سه نفر» یکی از شناخته‌شده‌ترین آثار دفاع مقدس در سال‌های اخیر است. اقتباس فیلم سینمایی «۲۳ نفر» از این کتاب هم به شهرت بیشتر آن کمک کرد.
تعدادی از شهروندان ایرانی که به انگیزه توریستی به شهر وارنا در بلغارستان سفر کرده بودند، با وجود آن‌که ویزای توریستی این کشور را داشتند، در فرودگاه مورد بازجویی پلیس مرزی بلغارستان قرار گرفتند و پس از چند ساعت، از این کشور اخراج شده و به ایران بازگردانده شدند.
پرهام شهسواری رکابزن ۱۷ ساله کوهستان ایران که گفته می‌شود برای حضور در کمپ تمرینی اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری به سوییس رفته بود، قصد بازگشت به ایران را ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ